Friday, February 19, 2016

Gift bag

Hello everyone
First I would like to thank you all for the wonderful comments lately, love it all XXX
 
Witam Wszystkich
Na początku chciałam podziękować wszystkim za cudowne komentarze, uwielbiam je otrzymywać.
 
Sitting on my sofa with a beautiful sun outside I decided to show you this cheerful gift box in nice spring colours. It supposed to be a purse box but sometimes an idea can evolve into something different.  
  
Siedząc na kanapie z cudownym słońcem za oknem postanowiłam pokazać Wam to radosne pudełko na prezent (torebeczka) w wiosennych kolorach. Miałam zamiar zrobić pudełko w kształcie dziewczęcej torebki ale czasami pomysł się zmienia I wychodzi coś innego.
 
 
 
For the closing mechanism I've used a brad.
 
Do zamknięcia użyłam badzika (chyba tak to się nazywa).

 
I have added little doily under the flower, leaves and twine just to give it a bit of a lift.
Few more sequins and a gem and its done:))
 
Pod kwiatka, listki i sznurek dałam malutką serwetkę, która podniosła lekko moją kompozycję.
Jeszcze tylko cekinki, kryształek i gotowe :))

 
 
Entering the following challenges:
 
twine, doily, leaves
 
 
serwetka, kwiaty, kryształek
 
 
 
Kisses XXX 
 


1 comment:

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)